Модуль11
У цьому Модулі я поділилася з іншими учасниками тренінгу створеними Планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових вашого Портфоліо ви з’ясуєте, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів.
Модуль 9-10
В даному модулі я навчилася сворювати вікі сторінки та вікі посилання. Додавати та редагувати певні дані. У цьому модулі сфокусувала свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Обміркувала способи керування навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів.
Модуль 8
Зрозуміла різницю між контрольними списками і формами оцінювання. Цікава бібліотека... А ще мені сподобалося те, що можна пристосовувати готові форми і списки для свого проекту.
Модуль 7
В даному модулі мені потрібно було вибрати учнівську роботу. Я вибрала блог, який має бути спрямований на досягнення конкретних навчальних цілей, які внесені до Плану вивчення теми. Я оціню приклад учнівської роботи за відповідними критеріями.
Модуль 5-6
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, які можна використовувати при вивченні обраної теми проекту. Як правильно використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень.
Модуль 4
У цьому модулі розпочалае процес планування вивчення обраної теми з того, що визначила, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких буду формулювати основні запитання, що формують змістмого проекту.
Модуль 3
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах, як правильно починати планувати проектну діяльність, з’ясуюла вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм.
Модуль 1-2
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
вдосконалення власного педагогічного досвіду; планування більш ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі для формування в учнів навичок 21 століття, для проведення досліджень, комунікації, взаємодії, застосування ефективних стратегій та інших засобів, тощо.
вдосконалення власного педагогічного досвіду; планування більш ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі для формування в учнів навичок 21 століття, для проведення досліджень, комунікації, взаємодії, застосування ефективних стратегій та інших засобів, тощо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий